Blir man inte bara så trött....

Hej Madde, då är du tillbaka igen. Dom packar det fysta på kvällen som vanligt. Jaha? Glöm inte att du ska beställa hem snus och cigg. Ok!  Fan nu skiter jag i honom om det ska vara så svårt att säga Välkommen tillbaka! Jag gick ut till Tina istället. Tack W för hälsningen, tur jag har dig!!!
Vid halv ett blev jag avlöst för fika och beställing och när jag var klar med det så gick jag ut till S och sa att jag tänkte börja med det fysta. "Jag tycker det är bättre att du tar kassan så kan H packa upp det i kväll." Jag är aldrig där för att beställa det frysta och nu får jag inte ens packa upp det. Varför i helvete ska jag då vara ansvarig för det? För att dra i skiten på helgen och hålla det i ordning, nej tack! Nu får snart någon annan ta hand om det för jag är trött på allt som har med S att göra!!!! I och med att jag redan var förbannad på S så gick jag in till honom och sa att jag ville att han skulle beställa hem vårt tvättmedel som vi inte har fått på fyra år och lite till. "Ja, kom så går vi och ser vad du ska ha." "Det står på listan svarade jag"
"Men det är en helvetes massa!" fick jag till svar. Och? Det är inte mitt problem! Hade han bara skött det som han skulle så hade det inte blivit så mycket. Det är bara ren jävla snålhet det handlar om. Några extra kronor att tjäna! Sur som fanken blev han och gick där i från. Jag bad honom fixa det innan han gick på semester v 35.....

Nu är jag hemma igen och båda barnen är hämtade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0