Gårdagen

Jag fick sluta en timme tidigare för att hinna hem och packa ihop allt vi skulle ha med oss till Sofiero. Det var mat, regnkläder, filtar, kameran och dricka som skulle packas med. Körde och lämnade Elias hos mormor och morfar, mamma hade fixat kaffe på termos till Thomas för det glömde vi hemma. Mötte upp Katja med familj på motorvägen i Lödde och sen körde vi mot Sofiero. Det var inte alls lika mycket bilar som när Thomas och jag var där sist, men kön i till parken, det var lååååång!
Slog oss ner en bit bort på gräset och åt vår middag. Alexandra fick en bit smörgåstårta och Thomas och jag delade en macka med hetakräftor, satan vad stark den var! Sen delade vi på en rostbiffsrätt med potatis som jag hade köpt på Kvantum. Gott men dyrt men det får bli så när man jobbar länge och inte hinner fixa något hemma.


Först ut att spela var Måns!!! Snygg som få och charmig som bara den! Det var fullt ös i cirka en timme och alla hitsen hann han med. Alexandra och jag stod längst fram nästan hela tiden och bara njöt...



  

Efter Måns var det Lena & Orups tur att uppträda. Då bytte Thomas och jag plats så han och Jonne kunde kolla på "Lena med de fina bena"... Dom körde också alla sina stora hits och publiken sjöng med.




Lite över tio körde vi hem! Det blev en väldigt lyckad kväll med bra musik, god mat och bra väder!

När vi körde hem på motorvägen så var där en massa blåljus. En lastbil med släp brann....
http://sydsvenskan.se/omkretsen/lomma/article534132/Lastbilsbrand-stangde-E6.html



Kommentarer
Postat av: Käthes mode & skönhet hos Amelia

Vad mysigt det ser ut! :)

2009-08-01 @ 17:52:18
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: stefan

Om Måns spelade "alla" (2) sina hits kan det inte varat mer än i högst 10 minuter!

2009-08-02 @ 11:23:54
Postat av: Madde

Vad rolig du är... Ha-Ha

2009-08-02 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0