Gnäll, gnäll

Tidig morgon och gnälliga barn funkar inte för mig!
Jag vill inte ha den tröjan! eller Jag vill inte ha den tröjan under den andre!
Nähä! Slipp då! Välj en tröja själv det finns på ditt rum. Strunta i att ta en tröja under fotbollströjan, bli förkyld för det är ju så mycket bättre.
Hur slutade det? Han valde en annan tröja och hon tog på sig tröjan under den andre.... Tyvärr så det 45 minuter av vår morgon innan alla kläder var på!

Jag tror att barn har det inbygt i sig, man måste gnälla över något. Som i går t.ex. Äcklig mat jag äter inte den! Jag vill bara titta klart på tv;n först.... Ät inte då! Hur kan man veta att det är äckligt innan man ens har provat? Den fattar inte jag!  Sen när dom äntligen sätter sig för att äta efter allt surande så trycker dom i sig två omgånar mat! Hur går det ihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0