Lite seg idag

Idag har jag varit trött nästa hela dagen! En dag till sen är det sovmorgon för mig!!! Nästa vecka är S tillbaka och jag kan få mitt liv åter...
Hade en bra dag tillsammans med Weronica. Hon gnällde lite över att hon fick sitta mycket i kassan men när man inte kan beställa bullar, beställa frukt och grönt, räkna kassan eller beställa Arla och Skånemerjeriets varor så får man snällt sitta kvar! Jag fick ändå ett gulligt meddelande från henne på anslagstavlan i lunchrummet: Dagens blomma går till fru M W! Motivering: Hennes trevliga bemötande både till kunder och kollegor! Fler sådanna personer till kooperativet!!!! GRATTIS! Du har vunnit en helkväll med den bästa  Weronica! Tack för det! Vi får väl se när vi har tid till en date i Helsingborg...
Efter jobb körde vi direkt till Alexandras fotbollsmatch i Borgeby, det blev en vinst även idag med 4-2. Camp Zlatan har gett resultat!
Nu har vi ätit middag, gjort läxor och nattat barnen! Duschen väntar på mig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla frun mitt klagande över kassan var i r o n i.

2009-08-27 @ 21:59:08
Postat av: M

Visst....

2009-08-28 @ 15:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0