Nu får dom väl ändå ge sig?

Jag fattar inte hur man kan be om ledigt samma dag som man ska åka och dessutom få det godkänt!
S undrade om jag kunde ta och jobba 20-22 ikväll så han slapp, hallååå! Skulle jag köra från Lund til Lomma för att jobba två timmar? Aldrig i livet, speciellt inte när det var han själv som tog det på sig att jobba den tiden!
"Madde jag ser här på schemat att är ledig onsdag, torsdag och fredag, kan du ta J tider?"
Nu visar det sig att jag inte kan jobba någon av tiderna! Onsdag är det bad för Elias, torsdag är det föräldrarmöte på fritidsklubben mellan 18.30 till 20 och på fredag ska vi bort! Illa, illa...
Jag tycker inte att man ska ge en person ledigt innan man har kollat om där är någon annan som kan ta tiden och vill det sig riktigt illa så får han själv jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0