Onsdagen är trögast

Onsdag, denna dagen är absolut den svårast att ta sig av sängen man vill bara sova vidare i sin varma goa säng!
Jobbade med J idag! Vi klickar inte riktigt lika bra med varandra, inte som innan. Hon visste att jag hade en tid att passa direkt efter jobb, vad tror ni händer då? Tio minuter innan hon ska sluta jobba är hon ombytt och klar att sticka och så fort W och G kom till jobb gick hon hem, klockan var inte ens fyra när hon sa hejdå och gick! Det retar mig något så jäkla mycket!!! Eller så gjorde hon det bara för att hon blev sur för att jag inte kunde jobba en timme längre på fredag.... vem vet med henne?
Idag var en gammal gubbe inne och köpte kondomer av mig, ett rött paket med extra tunna... många tankar snurrade runt i mitt huvud.... Vem i hela fridens namn vill hoppa i säng med honom? Var det första jag tänkte!  Och varför ska dom alltid viska fram orden "Jag vill ha ett paket....."? Han som var så gammal borde väl inte bry sig om något sånt, eller? Det dumma var att jag inte hörde vad han sa första gången så han fick upprepa det en gång till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0