Hej det är.....

Hej, det är R Broman... Alltså denna fruktansvärda röst!! Jäkla skata!
"Var det dig jag pratade med igår?" Nej, det var det inte.
"Jag pratade med en äldre som brukar plocka varor och hon sa att att jag skulle få........ och den som började klockan två skulle hjälpa mig", bla,bla, bla..... Jag spelade dum och se la vi på! Sen ringde det igen, Hej det är R Broman var det dig jag pratade med igår? Nej, men för tre minuter sedan. Hallå! Snurrar det för fullt i huvudet, eller? Sen ringde hon en tredje gång men då fick W svara......
Och det värsta var att hon kallade mig för Magda och Gertrud....

Kommentarer
Postat av: Weronica

Hahahahahha det är klass på den bruden! :)

2009-12-14 @ 09:41:23
URL: http://weronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0