Juldagen

Halv tio började jag jobba tillsammans med S. Vad brukar man säga när man träffas dagen efter Julafton? Tex. "God fortsättning", "hade du en bra jul" eller kanske "Kom Tomten till er igår". Men icke.... det första S säger till mig är "Har du tänkt beställa fryst idag?" Ehhh, jag har inte tänkt på det än...! "Du kan räkna upp kassorna och försöka hinna kolla datumet på köttet sen får du ta kassan." Jaha?

Knäppa människor finns det gott om! Bara att han inte ens HANN med att handla någon julklapp till oss i personalen säger ju en hel del.....

Kommentarer
Postat av: Weronica

Haha. Han sa inget till mig heller idag! Jag sa inget till honom heller iofs! :)

2009-12-26 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0