Stressig söndag

Tjejerna vaknade klockan halv sju trots att dom kom i säng halv ett igår! Eftersom Alexandra inte får stiga upp före nio så låg dom snällt kvar i sängen. Käkade frukost vid tio och sen vet jag inte riktigt var tiden tog vägen.... när jag kollade på klockan så var den nästan halv tolv och Elias skulle vara på kalas klockan 12. Shit, presenten? Den hade vi inte köpt! På en halvtimme hann vi sminka mig, tvätta håret, klä på oss (ytterkläder) köra i väg till Nova, köpa present och slå in den och köra vidare till Skattkammarön där kalaset var! Det tycker jag var bra jobbat!!! Tur att det inte brukar vara så stressigt....
Samtidigt så tog Thomas och Alexadra sig till Torn för att stå i caféterian mellan 11.55 och 16. Jag körde också dit när jag hade lämnat Elias. Det var pojkar -95 som spelade idag. Lite annat spel om man jämnför med flickor -99! En kille som bor i vår gata var skitduktig!!! Shit som han dribblade bort motståndarna, imponerande!

Nu är vi hemma, barnen ligger i badet, jag sitter här och Thomas jobbar i källargången (fast jag ska gå upp och göra mat nu....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0