Måndag igen

Klockan ett på natten kom Elias in till oss, det är ju precis vad man vill när man ska upp tidigt, not!
Det ösregnade när jag gick ut till bilen men i Lomma var det uppehåll...
Hej Madde, välkommen tillbaka. Har du haft en skön semester? Så skulle man kunna säga när någon kommer tillbaka från semestern istället blev det så här:
"Hej Madde", säger han inne från frysrummet, tro inte att han kommer ut och hälsar. Jag går och byter om och låser in mina saker, går vidare in i charken där Tina har skrivit ett brev till mig!! Går tillbaka mot frysrummet och då kommer han ut, min kära chef. "Tre veckor går fort" "Men jag har haft fyra veckor" "Är det fyra veckor?" "Ja!" "Det kommer inte mycket varor idag." "Nähä..." "Vi tappade 40000 förra veckan" "Jaså gjorde vi det"...sen gick jag in på kontoret och struntade i han.

Jag sitter i kassan fram till tio när Hanna kommer och sen bestämmer sig Sven för att han ska gå hem klockan tolv! Varför? Vi brukar alltid vara tre som jobbar på måndagarna för det är mycket som ska beställas och packas upp inkl det frysta.
Vad händer då när han går? Jo, då får Madde fixa allt, tack för den och välkommen tillbaka från semester!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Hahahaha! :) Välkommen tillbaka! :)

2009-07-14 @ 10:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0