Onsdag

Idag lärde jag chefen hur man använder telefonen på jobb! Varje gång han ska ringa till mig när jag är ute i butiken så ringer han till telefonen i kassan vilket innebär att jag måste gå dit för att svara. Det är super-störigt om du är en bit i från och håller på med något annat, oftas är det inget viktigt han vill ändå.
"Sven, ser du det lilla strecket uppe i högra hörnet på telefonen?"
"Ja"
"Tryck in det nästa gång du ska ringa till mig så kommer du till den telefonen som jag har på mig"
"Jaså?"
"Så nu lägger vi på och sen kan du försöka ringa till mig."
Efter att vi hade lagt på så provade han "stecket", "Ah tusan, det var ju smidigt....." "Ja, och jag slipper springa till kassan varje gång du ringer!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0