Tosselilla

Igår hade vi en underbar dag på Tosselilla. Vi åkte karuseller och badade.När jag var liten vågade jag åka nästan alla karuseller men nu dör jag bara den snurrar lite. Alexandra åkte den värsta karusellen dom hade, den hängde upp och ner och snurrade samtidigt som den svingade som en gunga. "-Den var jättekul, kan vi åka en gång till?" "Nej, det kan ni inte!" Jag stog och var nervös på marken under hela åkturen och tänkte att snart flyger ungen ur karusellen! Hennes kompis mamma var tvungen att åka den med dom och hon såg döende ut när hon kom tillbaka till oss som stod och väntade!
Jag glömde tyvärr att smörja mig i pannan så nu är den röd och fin, not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0