Sol, sol och åter sol!!!

Ett sånt härligt väder vi har nu! Och inte bara det.... jag är ledig i dag från jobb, bara en sån sak!
Tänkte vara flitig i trädgården i dag, rensa ogräs och göra lite fint. Vår stora trädgård på 1100 kvm är i behov av lite kärlek och ompyssling, det var ett bra tag sen sist!

En ny familj har flyttat in i vår fågelholk i körbärsträdet. Familjen Gråsparv! Förra året bodde en blåmesfamilj i vårt träd.
Länge, länge satt jag och passade på att dom skulle lämna holken så jag kunde få en fin bild på dom....


Kommentarer
Postat av: Weronica

Vilken fin bild, förstår att du inte hinner jobba så mycket då du vaktar fåglar! :) Jag ska osså skaffa mig en sån holk! :)

2009-06-02 @ 14:03:01
URL: http://weronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0