6 juni 2008

Väckte Elias med sång och presenter, i dag fyller han 6 år! Vid frukost fick han presenter av familjen N också.

Badade och solade! Precis som man ska på sin semester.

AN. och jag gick tillbaka till campen och gjorde en pannkakstårta med sylt och sprutgrädde. Sex ljus hade jag med hemmifrån. Det funkar inte riktigt att ha gräddtårta här nere i värmen. Alla sjöng för Elias och alla barnen fick vars en ballong som jag hade med mig. Elias gav sin till AN för att hon hade gjort pannkakstårtan.

Ingen orkade gå tillbaka till stranden efter fikan.

Körde in till närmsta by på kvällen för att äta en god middag, resturangen låg ända nere vid vattnet. T och jag bestälde in en mixed grill.... vi fick vars en schnitzel, en biff, ett spett, en filé och en annan köttbit (som jag inte kommer ihåg) till det fick vi pommes. Det kostade bara 140 kuna för oss båda. Gick en runda i hamnen innan vi körde tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0