108:an

Nu kommer jag snabbare till jobb.....
Dom höjt hastigheten från 90 till 100 men jag har inte haft möjlighet att köra i 100 än för varje gång jag har kört den vägen så har jag haft en sölkorv framför mig!!! En annan ny skylt som dom har satt upp på den vägen är en 70-skylt med en tilläggsskylt undertill där det står 200 m och efter 200 m så kommer en vanlig 70-skylt. Innebär det att man har 200 m på sig att komma ner i hastighet från 100 till 70?

Har ni också haft en bilist framför er som kör såååå sakta men när det sen blir två körfält så gasar idioten på och när det blir ett körfält igen så saktar dom ner igen? Hur lönt är det?

Kommentarer
Postat av: Weronica

Exakt det betyder skylten, om 200meter är hastigheten 70km/h. Förresten va fan kör du 108:an för?! Den börjar ju i värpingerondellen och går till Svedala....??? Du menar 103:an väl? ;)



Förövrigt hata folk som inte kan köra i rätt hastighet!!!

2009-11-20 @ 08:31:16
URL: http://weronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0