Helgen....

Eftersom Anna övergav mig så fick jag jobba med Gustaf på lördagskvällen! Eftersom julen närmar sig med stora steg så fick jag börja bygga upp julen. Jag hade glömt att jag skulle göra det tills jag kom till jobb och en stor pall med godis mötte mig i dörren! Det blev ganska lyckat! Tänk att bara få jobba med att bygga upp och skylta upp nya varor.... På söndagen fortsatte jag med allt annat till julen (ljus, servetter m.m.). Sven var helnöjd!
Jag tror nog att alla Lo...s nötter var inne och handlade idag! Och dom två som saknades var innen idag istället! När dom kommer in så håller jag mig på lagret bara för att slippa stå och lyssna på deras skitprat.
Vi har en kund som kommer in och lägger två 50-öringar på kassan bara för att få en krona av mig, helkonstig typ. En gång när han skulle betala en tidning så sträckte han fram handen med pengarna till mig för att sen dra tillbaka den igen, så höll han på ett tag till jag skrev till honom; Nu räcker det!!! då blev han så rädd att han tappade alla pengarna.....

Igår var Alexandra och hennes fotbollslag och kollade på U21 laget som spelade mot Kazakstan. Sverige vann med hela 5-1! Alexandra tyckte att det var rolig att gå och kolla när dom "stora" spelade dom var hemma igen vid halvåtta lagom i tid för sängen!

Nu ska jag snart upp och borsta tänderna på barnen och få dom i säng så jag kan få en lugn kväll framför Tv'n, Thomas spelar bandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0