Personalmöte/fest del 2

Vi blev bjudna på lax med pressad potatis, det var gott men jag saknade såsen! Efter maten fick vi en liten efterrätt, gott! Snackade mest om en massa tönna kunder, Weronica har koll på de flesta!!
När dom sen började snacka om skyltbytet på söndagarna så gillade jag Annas kommentar till S:
"Amen nu har du minne som en Guldfisk....."
Weronica och jag var dom som gick sist för dom två (w och S) hade ett samtal om J, om att hon aldrig satt i kassan bla, bla,bla.... och då fick vi en hel förklaring på vad han kunde göra för att ändra på det, vem försöker han lura? Han kommer inte våga säga ett skit till henne!

Hämtade upp Gustaf innan jag körde och lämnade av Weronica. Han skulle ut och festa i Lund. Vid halv tre var jag hemma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0