Gekås i fara!

Thomas ringde hem när han var på väg till innebandyn, bilen hade stannat på motorvägen och det gick inte att starta den igen! Tänk att köra till Ullared med min lilla Clio, det går ju inte! Fyra personer i bilen plus allt som behövs för att sova över där = bilen är fullastad! Bertil kom dit och bogserade bilen hem till dom!
Jag och barnen hade vårt pass på Tornspelen idag mellan 11 och 13. Jag hade hand om tiden och resultaten. Det är mycket bättre än att stå i caféterian för då kan du inte se på fotbollen som jag kunde nu! Tiden gick fort och sen var det bara att städa över lite på golven och fick vi gå hem.
Körde och hämtade Thomas i Malmö för att sen köra hem igen! Imorgon när jag jobbar ska han köra tillbaka till Malmö igen för att sätta på vinterdäcken, dom som sitter på nu är slitna och i framdäcket satt en lång skruv! På måndag ska dom försöka hitta en tid så bilen blir lagad och vi kan köra till Ullared som planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0