Ahhhh...

Solen skiner!
Jag håller på att tvätta och städa skåpen i köket. Hittade en massa äckligt, utgånget skit i skåpen. Nu är där rent och fint.
Ringde S på jobb för att berätta att jag inte kunde ta några tider denna vecka.... Jag frågade om det inte var läge att anställa en till och samtidigt som vi pratade så kom en tjej in och lämnade sitt CV. Jag hörde i luren att hon hade jobbat i en annan coop butik. När S kom tillbaka sa han "Jag ska fantamig gå och ringa Niklas (butikschefen där hon hade jobbat) med en gång..."

Kommentarer
Postat av: W

Gissa vem som ringde innan? :) Hahahaha

2009-09-01 @ 14:45:19
Postat av: M

Vad sa han och vad sa du?

2009-09-01 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0