Bad, presenter och sova

Elias och jag var på badet lite innan fem idag, vågorna startar klockan fem! Jag satt lite för nära poolkanten så jag blev litta blöt om byxorna!
Thomas hade maten färdig när vi kom tillbaka, tur var väl det för jag var superhungrig!
Idag hittade jag fem par shorts till Thomas, en skjorta till Elias, en blus till Alexandra och en långskjorta med.
INGET TILL MIG!!! SNYFT....
Jag köpte även en bilbana till Elias som man ska fästa på dörren och en smyckehängare till Alexandra.
En sak fick jag, kom jag just på, ett armband!!! Man ska vara glad för det lilla....
(bilder kommer sen)
Nu är barnen i säng, Thomas är ute och gräver och jag ska se ett eller två avsnitt av True Blood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0