Jaha, ny vecka igen....

Om en timme ska jag bege mig till jobb. Tvivlar starkt på att jag får chans att packa fryst idag och det kommer göra mig arg och förbannad (som alltid)!
Efter jobb blir det ett besök hos farmor och sen kanske i väg och leta efter två höga, smala utekrukor. Dom vi hittade igår trodde vi skulle kosta 249 kronor men dom gick in på 398 i kassan och det var dom inte värda. Vi såg en annan snygg kruka i ljusgrå som kostade 500, lite dyrt. 1000 för två krukor, nej jag skulle inte tro det!
Elias har bad idag och Thomas ska på möte.
Imorgon tänkte jag sticka till IKEA, det var länge sedan jag var där. Inte för att jag behöver något men det är alltid lika kul att gå där.... någon som vill hänga på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0