Jobb, jobb, jobb...

Nu ska jag snart ta mig till jobb, tradigt som ...! Jag hatar alla dessa helger! På ett fyra-veckors schema är jag ledig en ynka helg! Och det är det som gör detta jobbet så tradigt, helger och helgdagar! Jag idag har jag en hel massa som måste göras men som inte kommer hinnas med....

Det blev ingen match för Alexandra idag heller, hon hostar för mycket. Nästa match är på onsdag i Vellinge. Elias har varit på kalas hos en klasskompis och han kom hem helnöjd! Thomas med, han har köpt en massa nya "leksaker". Jag förstår inte vad man ska med en dator till Tv'n? Helt plötsligt så ska vi bara ha en dator här nere vid skrivbordet och sen ska han surfa på Tv'n. Varför? För det är cooooolt! Kolla, man kan göra si och man kan göra så... Jaha!

Själv har jag stått och fått undan en massa stryktvätt idag. Jag lyckads dock få mitt långfinger under strykjärnet!!! Ont som ...! Det blir svårt att få fram ett fingeravtryck där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0