Min dag!

Körde till jobb så att jag var där vid åtta. Frysen skulle tömmas! Bravida gubben och jag hjälptes åt men att tömma den och sen började han spola bort all is, där var mycket is! Som tur var så läckte det inte ut lika mycket vatten på golvet som sist utan jag hann med att få bort vattnet med städmaskinen. Hjälpte T men hennes varor eftersom hon fick sitta större delen i kassan! Jag var inte ombytt så jag kunde inte sitta i kassan.... smart drag av mig!
Jag var klar vid halv tre och då körde jag och hämtade Elias på skolan och sen vidare hem för att sätta av matvarorna jag hade köpt. Ut i bilen igen, körde och hämtade Alexandra på fritids, inom bibblan och sen vidare till hennes badminton-träning som började klockan fyra. Köde inom ICA för att hämta ut ett paket, hem och lagade mat. Kokt lax och kokta potatis till barnen och en massa gott till Thomas och mig a'la Tapas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0