Torsdag

Steg upp lite tidigare idag för Alexandra skulle hinna göra lite mer på sin uppsats. Hur ska man göra för att lära sig stava lite bättre? Nu sitter dom där uppe och äter frukost och när dom har kommit i väg till skolan så tänkte jag smita tillbaka till sängen.... en liten, liten stund!
Idag ska jag jobba kväll och det var inte i går precis som jag gjorde det! Jag har normalt inga kvällstider men lite då och då är helt ok. S sa att det är bra om W också kommer in i/lära sig vad som ska göras på morgonpasset fram till fyra.... S, jag tror nog att W vet hur kassa funkar för det är där hon kommer få sitta hela dagen ändå! Jag gissar på att W kommer få gå på golvet den sista halvtimmen för att plocka upp SP!

Kommentarer
Postat av: W

Haha. Ja än har jag då inte kommit upp på golvet. Jag är dock på rast och han har bara ringt en gång!

2009-09-24 @ 12:13:39
Postat av: M

När kl är 15.30 då kommer han....

2009-09-24 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0