Bloggtorka

Det känns som jag aldrig har något att skriva nu för tiden, blogg torka!
Det händer inte så himla mycket när man är hemma och ledig från jobb.
En bra sak med att vara hemma är att vi har ett städat hem, tvätt som är struken, lakan som är manglade och mat i kylskåpet. Jag passade på att sticka till affären efter att jag hade lämnat barnen i skolan. Nu ska vi göra ett nytt försök med matschema. Allt vi behöver till denna vecka finns hemma så det är bara att laga, äta och va' glad!
Idag blir det gillad kyckling, potatis och sås.....

Vi har fortfarande inte hittat något boende i Kroatien, dom vi har mailat har varit fullbokade. Mitt enda måste är att jag VILL till en av nationalparkerna! Helst vill jag bo i Zadar, den lilla staden såg mysig ut, men Istrien blir nog också bra där är mycket kvar att se där uppe i norr..... och det blir inte lika långt att köra från tåget i Trieste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0