Promenad i solen

Jag gick ut och promenerade en stund..... varför tar jag aldrig kameran med mig? Tio stycken nyfikna hjortar stod ute på åkern och kollade på mig!!! Dom brukar hålla till här hemma och för varje år blir dom fler och fler....  dom bestämde sig för att jag inte var farlig och stog kvar och stirrade på mig.
Ett sånt härligt väder det är idag, solen blänker på den vita snön, lite kallt var det i vinden men inte värre än att jag stod ut. Robbie Williams sjöng i mina öron  "and through it all she offers me protection a lot of love and affection
whether I'm right or wrong and down the waterfall wherever it may take me I know that life wont break me when I come to call she wont forsake me I'm loving angels instead
...." Kan inte bli mycket bättre än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0