Bokskogen

Idag var jag och W och gick en långrunda i Bokskogen, 10 km! Duktiga oss...
Ute i skogen hade någon hängt en gunga och den var vi tvungna att prova! Jättemysig sving!
När vi hade gått en bit så möttes vi av en skylt där det stod att dom jagade i skogen idag! Jaha vad gör vi nu? Ska vi vända? Men nej, W ville fortsätta, så det gjorde vi. På långt avstånd hörde vi skotten! Efter en bit till i spåret så upptäckte vi en massa blodfläckar! Ska vi vända nu då? Nej, det skulle vi inte! Så vi fortsatte. Vi var inte direkt tysta av oss när vi gick där i skogen som om där nu var några djur att jaga så blev dom nog skrämda av oss.
Det var riktigt härligt väder och för en gångs skull så hade jag precis lagom på mig!
När vi hade kommit i mål så plockade jag fram vår fika, imponerade på W gjorde jag! Bara en sån sak....
Korv med bröd, varm oboy och dom nya Ballerina kexen.
Klockan tre var vi hemma i Lomma igen!

Ska vi göra om det nästa fredag?

Kommentarer
Postat av: weronica

Rättelse av text! VI skrek inte. DU skrek.



VI SOM GÅR HÄR ÄR INGA DJUR MED HORN UTAN MÄNNISKOR MED TVÅ ARMAR OCH TVÅ BEN!



Haha.

2010-01-23 @ 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0