Fredag kväll på jobb

När jag kom till jobb igår så såg grönsaksdisken ut som kriget!!!! och när S kom ut i butiken var jag arg och irriterad. Jag frågade honom (med hård och bestämd röst) varför det såg ut så som det gjorde och fick till svar att dom hade sålt oväntat mycket grönsaker och frukt den senaste timmen. Ett sånt jäkla skitsnack! Så jag sa till honom att det såg för jävligt ut och han kunde inget annat än hålla med! Om man jobbar från 7 till 17 så tycker jag att man ska hinna med att plocka upp alla sina varor, fylla på mjölklen och grönsakerna innan man går hem! Vad hade hänt om det hade varit tvärtom? Jo, då hade det blivit ett jäkla liv om att det inte är "en kommunal arbetsplats där man bara kan komma dit och hämta ut sin lön"..... För saken är den att grönsakerna såg så mycket värre ut nu än den gången jag inte hade fyllt på och han kom ner och såg det!!! Plus att detta var en fredagkväll då många är ute och handlar inför helgen och när jag jobbade var det en söndagkväll, det är lite skillnad det!

Efter att S hade kört hem så fortsatte jag och Gustaf med vår musiktävling, han vann överlägset! Rock Klassiker.... inte min typ av musik direkt. Där var många småtjejer inne igår kväll och svärmade över Gustaf, till slut fick han nog och bad mig att ta över kassan... hahaha!

När jag kom hem så chattade jag med min semestertokiga kompis Weronica hon hade det skönt i värmen. Tyvärr så är hon en sån badkruka så något dopp i havet hade det inte blivit....
Thomas hade spelat in Let´s Dance till mig så det passade jag på att se innan jag gick och la mig! Claudia och Tobias är mina favoriter!!! Shit.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0