Ledig

Igår jobbade jag kväll. S bad mig att gå upp och prata med Sanna lite under kvällen och fråga hur det går med varorna m.m. ÖVERSÄTTNING: Se till så att hon jobbar inte sitter och läser tidningen i kassan......

Idag har jag ett helt berg med stryktvätt att ta hand om, det blir nog två filmers jobb! Vad ska jag se? Jag böjrade se en ny vampyr-serie igår som jag gillade. Jag är helt fast i vampyrträsket för tillfället! Det är ganska skoj att jämföra de olika serierna/filmerna för i den ena kan en vampyr inte gå ute mitt på dagen när det är sol i en annan så kan dom vara ute i solen om dom har sin speciella ring på sig och i den tredje så glittrar deras hud om solens strålar träffar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0