Upprop

Fyra timmar går fort att jobba och det gillar jag! Man sitter i kassan, fikar, snackar med Tina och går hem! Jag hann tom packa lite fryst idag, bara en sån sak. Inte bara det, jag fyllde på mjölkkylen med för den var tom och då menar jag TOM, eko, finito! Det hade blivit något strul med ordern i lördags så vi fick inte allt vi hade beställt. Vi hade inga standradmjölk, inga lättmjölk och ingen blåmjölk..... Kundernas kommentar: Har dom skånska korna strejkat?

Körde en vända inom Nova Lund innan jag fortsatte hem. Ett par stövlar och två block fick jag med mig! Idag ska jag börja skolan!!! Svenska B ska läsas in. Tyvärr så innebär det att jag missar Elias avslutning på badet ikväll, hoppas att han vill vara med ändå! Han har blivit duktig på att simma men jag funderar ändå på att anmäla honom på en kurs till i januari, vi får se!

Nu ska jag upp och göra klart kvällen middag, korvstroganoff med pasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0