Amen hallå...

Ringde das boss när jag kom till jobb ang min semester nästa vecka. Han hade missat att jag skulle vara ledig! "Kan inte du ringa någon och höra om dom kan jobba på måndag, passa på att fråga om dina andra tider med." Är det verkligen jag som ska behöva fixa det? Nej, det är det fan inte! Jag fixade måndagen, dom andre tiderna får han själv fixa!

Massa småungar i Lomma idag! Jobbiga skitungar...  Coolingen var också inne och pantade idag. Som han har börjat prata med mig, jag blir inte av med honom. Hela hans ballkong var full med burkar och sen hade han 5 säckar inne i lägenheten med. Varför? När jag såg att han var klar med sina burkar så gick jag bak på lagret tills han hade lämnat butiken.
Annars hade jag en toppendag tillsammans med Gustaf, skönt att han är tillbaka på sin rundtur i Europa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0