Happyyyyy......

Idag har jag varit ute i friska luften! Jag var en vända på Nova för att fixa nyårspresenten till Fam Nilsson som vi ska till i kväll. Tre dagar i sängen sätter sina spår...
I måndags började jag känna mig lite konstig, inte sjuk men konstig i kroppen precis som om något var på G. Jag tog det lungt och höll mig lite för mig själv. På kvällen fick jag frossa och bäddade ner mig i sängen. Ringde jobb och bad W förvarna S att jag inte kunde jobba dagen efter (måndagen). W ringde mig på kvällen när hon hade slutat jobb och vi pratade i över en timme. Hon hade lagt en lapp till S att han skulle ringa mig klockan åtta på morgonen.....! Varför ÅTTA? Efter det så bestämde jag mig för att stiga upp och sen..... satte det igång! Fy FAN! Efteråt var jag mer död än levande...... Frossan fortsatte!
Fem i åtta ringde telefonen det var S (tack för den W). Han strök mig i schemat både måndag och onsdag! Skönt! Sen hoppade jag ner i sängen igen och somnade om. Hela dagen tillbringade jag i sängen, tillsammans med Edward och Bella. Jag var bara uppe ett par enstaka gånger och rörde på mig.
Onsdagen tog jag också det lungt, Antia skulle ha kalas på kvällen men det hoppade jag över. Thomas och barnen stack i väg och jag var själv hemma och hade det tråkigt!
Men idag har jag varit uppe!!!

Kommentarer
Postat av: W

Sorry about åtta tiden. Jag sa ju att jag tänkte att du var uppe med barnen som skulle till skolan...va fan är jullov?!?!?

2009-12-31 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0