Här har du ditt inlägg!

Weronica.... visst har vi skoj när vi jobbar tillsammans? Har du märkt hur fort tiden går? Massa snack, sång (från dig), telefonsamtal från Ra****ld Br***n, kunden som alltid har problem med sina ögon och alla andra tönna fjantar som gör vår dag så mycket roligare!
Hon med ögonen hade köpt en jacka som hade kostat 45000 i Danmark men hon hade fått den för 15000 kronor, wow! Om jag ville och hade råd så skulle jag åka in till hennes dotters butik i Malmö och hälsa från henne så skulle jag få en bra rabatt! Som om jag någonsin skulle klä mig som henne.....!?

Så är du nöjd nu?

Kommentarer
Postat av: W

Hahhaa, snällt! :)

Åk in till dottern o säg att hennes mor vill ha ett barnbarn! :)

2009-12-18 @ 23:33:50
Postat av: m

Hennes dotter är 40+ så jag tror nog inte att det kommer ske.

2009-12-19 @ 00:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0