Personligt brev

Har försök att få ihop ett personligt brev till skolan, vad ska man skriva? Hej mitt namn är..... och jag är .... år gammal, bor, familj, jobb, skola, fritid bla, bla, bla. Vad ska man ha med och hur mycket ska man skriva? Jag har skickat iväg det jag har fått ihop till Gunilla så får vi se vad hon tycker, hon är bättre på det än vad jag är.

Jag började läsa boken jag lånade igår, verkar tråkig men den blir kanske bättre. "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg. Den handlar om hur hon växte upp med sin ensamstående pappa nån gång på 70-talet skulle jag tro.

Jag kom just på att Selma Lagerlöf fick nobelpris i litteratur så jag ska nog läsa "Nils Holgersson underbara resa" efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0