Stress

En sån dag jag har haft på jobb! Stress från 7 till 16 när jag fick gå hem. En kvarts fika hann jag med och t.o.m den stressade jag! Huvudvärk till max!
Idag var en kille inne och handlade, han ville så gärna vara cool och häftig men... Not! Dumma pinsamma kommentarer, pusta och stöna (jaha, mmmm, ahhh). Snälla bara gå din väg! Sen började stackaren prata väder med mig också, han tyckte att det var jobbigt när det var varmt, snälla.... bara GÅ!!
När W kom för att avlösa mig så hade hon en STOR Toy's R Us påse med sig från New York!! Massa fina Star Wars saker till Elias, tack snälla W och S! Elias kommer att bli överlycklig när han presenterna!
Nu har vi tryckt i oss massa god mat och även en god cider slank ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0