AJ!!!

Så fint väder det är nu! I ett försök att vara duktig och få fint i trädgården lyckades jag, vet inte hur, klippa mig i mitt finger med trädgårdssaxen!!! Tuff som man är gick jag in utan att säga ett ord!!! Shit, vasken blev helt röd!!! Den saxen kunde klippa!!! När jag hade fått stopp på det mesta bad jag Elias kalla på Thomas.... Aj sa jag, det gjorde ont! Slängde i mig en värktablett undertiden Thomas letade efter något vi kunde använda runt fingertoppen. Jag insåg ganska snart att det var bäst att gå in till grannen för att få hjälp med mitt finger, vill inte ha en man som ligger raklång på golvet! Men hjälp sa hon, ska du inte åka och sy det? Nej, jag ska snart jobba!
Sy = läkare, sprutor och nålar!!! Sitter fingret kvar så hoppar jag över det!!!

Just nu dunkar det i mitt finger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0