En sån underbar dag!!

Körde inom mina föräldrar och fick plåstrat om mitt finger, såg ganska bra ut! Lite konstig form på fingertoppen bara... och bara ett ställe som inte hade läkt ihop! Men, men man kan inte få allt!
Körde ner till farmor innan jag gick ut en lång runda, här ska räknas steg!! Gick längs med havet, så himla skönt väder!! Det blev en liten lagom runda.... men jag var inte nöjd ändå!

Farmor och jag gick i väg till glasskiosken och köpte vars en magnum glass. Träffade Fina Tina vid jobb, snyft... nu jobbar vi inte måndagar ihop längre. Fick snackat lite skit innan farmor och jag gick vidare mot glassen. Mamma och pappa spelade boule med dom andra +60 människorna så vi stannade och kollade lite. Farmor satt och pratade med en annan äldre man och då passade jag på att gå samma runda en gång till...... oj stegen blir fler och fler!

Följde farmor hem innan jag gick ut på runda nummer 3 till "Furet"... man kan inte sitta inne när det är fint väder! Ännu fler steg!!!

Körde hem och lagade mat innan jag gick ut på min sista runda för idag!!! Lite musik i öronen och sen i väg, solen skiner fortfarande!!!! Stegen tickar på...

28199 steg idag, det är många!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0