Avatar

NI MÅSTE SE DEN!!!
Vi såg den som sagt igår i 3D, wow! Dom första 5 minuterna tog det lite tid för ögonen att vänja sig vid glasögonen men sen... upplevelsex3! Filmen var lång, den började halv sex och slutade kvart över åtta men detta var en sån film som man var helt fast i från början till slut. Man måste nog gilla fantasifilmer om man ska se den och jag vet att det är många som har svårt för det, som inte vill ge det en ärlig chans, otur för er, säger jag bara!
Efteråt åt vi fondue och en supersmarrig efterrätt!


Kommentarer
Postat av: A

Självklart.

Jag saknar dig, men inte mer än brunsås.

Maila hans mailadress så ordnar jag det!

2010-01-17 @ 00:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0