Bilia

Jag sa till Thomas redan vi lämnade in vår mosade bil att Bilia kan man inte lita på! Jag ville att vi skulle lämna den i Vallkärra där jag fick min fixad men det fick vi inte för försäkringsbolaget. Där är dom mer nogranna och bilen är prefekt när man hämtar den.
Vad händer när man lämnar den på Bilia?
Dom sätter på en begangnad baklucka med en repa i, den sitter snett på och handtaget lossnade när vi kom hem! Det är för många fel!! Nu måste Thomas köra dit igen för att få handtaget fixat! Arg och irriterad blir man när olyckan inte var vårt fel! Thomas är rädd om våra bilar och den är ganska ny och så får man en missmildad baklucka på bilen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0