Då var det semester igen....

Söndag fm är super att jobba om man nu måste välja, tiden går så jäkla fort! Jobbade med världens bästa Weronica (Ja, jag måste skriva så för jag vet att hon läser detta..) och när klockan var tre gick vi hem och nu är jag ledig en vecka. Utan man och utan barn! Thomas och jag planerade lite nya ändringar på trädgården som vi ska börja med i höst, älskar att ändra om! Jag vet dock inte om Thomas gillar det lika mycket som mig, men han är så snäll så han gör det ändå! Det vi ska försöka fixa till är där vi har bilarna. Dom står helt oskyddade där och vi vill gärna ha lite koll på dom. Sen ska vi även bygga in soptunnorna så dom inte bara står där och ser fula ut.

Kommentarer
Postat av: Weronica

"Har ni på Konsum något annat än semester???"

2009-08-09 @ 20:33:05
Postat av: Anonym

Vad menar du? Har Moses smittat av sig?

2009-08-09 @ 20:45:12
Postat av: Weronica

Haha, ja! :)

2009-08-10 @ 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0