Idag blir det grillat

Gissa hur glad jag blev idag när jag kom till jobb och såg att S skulle gå hem redan klockan ett! Gustaf skulle jobba istället!!
Jag slapp kassan och kunde i lugn och ro fylla på det frysta och beställa det, utan stress och utan "senast klockan ... måste du vara tillbaka i kassan..." Så jäkla skönt och Gustaf är super att jobba med!
Fick ett meddelande från Världens bästa Anna igår, mitt lördagssällskap. Hon trivdes i Holland och bad mig hälsa till alla snälla, det blir inte många... typ Gustaf, T och Weronica, fler är där inte!

Nu är det grillning och gräsklippning som gäller.... måste passa på när vädret är fint. Imorgon skulle det visst bli regn, tyvärr för jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0