Lite barn idag...

Det var 16 barn anmälda på skolan idag, Elias och en kille till kom. Det var bara dom två med tre fröknar på hela dagen!
Elias ville dit imorgon med för att leka med Adam. Thomas fick börja halv sju idag men första barnet kom halv åtta, lönt att vara där så tidigt....
Mina fyra timmar på jobb idag gick fort, Alexandra var med. Hon tyckte att det var roligast att plasta in meloner och ha rast, att fronta var tråkigast. Sven stack redan vid 11 så jag och Tina hade det lungt och skönt. Sebbe kom vid halv ett och tog över i kassan, gött! "Om du tar mjölken när Sebbe kommer så kan du packa ditt frysta efter det, och om du blir klar så skriv det till Weronica på hennes lista, att det frysta är klart..." ????? Hur i hela världen ska jag hinna med det? Tidsoptemist? Ja, det är han. Klockan två gick jag hem utan att ha börjat med det frysta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0