Semestern slut

Nu har jag varit och lämnat barnen på fritids! För Alexandra var det första gången på det nya stället men i och med att hon har alla sina klasskompisar där så var det inga problem att lämna. 66 barn är anmälda till fritidsklubben.
Tänk att hon börjar 4:an imorgon.... tiden går lite för fort ibland, Alexandra själv tycker också att terminerna går fort fram.
Elias börjar ju ettan imorgon, nya klassrum, nya lärare och sen ska dom äta mat i matsalen (det gör man inte i 0:an, då äter man i klassrummet för att få det lungt och skönt).
Nu ska jag packa ihop det jag behöver ha med mig och sen ska jag köra iväg till jobb och ev. hem om till farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0