Grundsund

Vi tog färjan över till Grundsund på eftermiddagen. Fin liten mysig fiskehåla. Jag var på jakt efter räkor till i kväll, tror du att jag hittade några? Nej! Det stället som stugägaren hade tipsat om hade slutat att sälja räkor och hade bara en svindyr resturang nu, typiskt! Körde inom Fiskebäckskil för att se om dom hade något där, inte det...
Sur blev jag, åka så långt och inte få tag i några fäska skaldjur! Tog färjan tillbaka och körde in till Lysekil, där hade dom minsann räkor, 239 kr/kg. Jag köpte 4 hg räkor och vars två färska kräftor! När barnen har somnat och det blir lungt i huset ska vi gotta oss riktigt ordentligt!



        



Kommentarer
Postat av: Helén

Vilka underbart vackra bilder!!

Blir sugen på att åka dit!

2009-08-10 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0