Fredag med vänner

Imorse fick jag tillbaka min bil! Thomas fixade med pengar i morse, vi hade fått 4000 kronor tillbaka från vårt försäkringsbolag Trygg Hansa, tack! Nu är det bara mitt avgassystem som ska bytas.
Hämtade Alexadra vid elva för ett tandläkarbesök. Hon hade världens gulligaste tandsköterska, hon tog det lungt och visade tydligt vad hon skulle göra och gav Alexandra beröm hela tiden! Tur hon inte har min tandläkare där har man ont i munnen när man går därifrån! Måste få loss tummarna och byta tandläkare.
Ikväll ska vi på middag hemma hos familjen D. Det var länge sedan vi träffades så det ska bli så skoj. Familjen Nilsson kommer också dit! Jag var precis en runda på Nova och köpte en liten present till dom som jag nog tror att K kommer uppskatta mer än J (....men jag hoppas att han också kommer gilla det).

Missar tyvärr Idol idag, Heja Erik och Heja Tove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0