Ursäkta mitt språk....

DUMMA J_VLA R_VHÅL! HAN KAN FARA ÅT H_LVE_E!!!
Igår ringde Tina mig på jobb och frågade om jag kunde ta hennes tid idag för hennes barn var sjuka. Visst det kan jag göra. Lite senare kom S ner på jobb och börja direkt gnälla över att det var tomt bland frukten, jag vet svarade jag för jag skulle ta och fixa till det direkt när jag var klar med det jag höll på med.
Idag när jag kom till jobb så sa han Hej och sen fick jag världens utskällning i minst en kvart!!!! Det var för jävla dåligt att frukten såg ut som den gjorde, Sanna satt och läste tidningen i kassan och när vi jobbade så var vi ett team och det var min uppgift att förse henne med jobb...... oxfilén var inte framme ute i butiken och det kunde jag väl själv fatta att den inte blev såld på lagret.... detta var inte en kommunal arbetsplats där man bara kunde gå dit och få betalt!

Jag vände ryggen till och gick där i från..... och sen pratade jag inte mer med han på hela dagen! Så fort han började säga något till mig så gick jag! Dumma jävla skitchef!!! Nu får jag se hur jag gör på fredag när vi ska på personalfest hemma hos honom.

Gnäll på dom som inte gör något istället, men när jag är där så jobbar jag! Kommunal arbetsplats.... jävla skitstövel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0