112

Usch idag var jag med om något hemskt på jobb!
Jag hoppas att detta var första och sista gången som jag någonsin måste ringa 112.
Det kändes som evigheter innan ambulansen kom, det kom två stycken! Alla dessa ambulansmänniskorna som rusade in och tog över. Jag stog helt skakig och yr kvar i kassan, ringde S och bad honom lösa av mig så jag kunde gå ut och få lite lugn och ro. Som händerna skakade!
Jag hoppas att kunden överlever, men jag tror nog att det inte blir något lyckligt slut!

En annan sak, Dumma jävla människor som jobbar på Vårdcentralen! Vi försökte hämta hjälp där, tror ni att dom kom? Nej! En gång till fick en annan kund springa in för att hämta någon och efter ett tag kom en tjej lunkande i sakta takt! Så jäkla irriterande! Dom borde kunna släppa allt som dom höll på med för att rusa in till oss som behövde hjälp! Vad har vi, 150 meter mellan oss och dom?

Kommentarer
Postat av: Katja

Ojdå, det där lät ju inte alls bra..

2009-10-08 @ 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0