Gekås del 2

Nu har Thomas bokat en Ullared-stuga till oss den 27-28 oktober! Det var hans förslag till övernattning och även till att åka dit, chockad! Jag tror att han vill bunkra upp med en massa nya kläder! Han brukar gå loss på herravdelningen när han är där! (Han handlar mer kläder än vad jag och barnen gör tillsammans.)
Skönt att slippa stresshandla plus att vi hade det mysigt där sist när vi sov över! Nu ska shoppinglistan skrivas...... man vill ju inte missa något!

Vinterkläder till barnen
Vantar, mössa
Kläder till mig, hoppas jag!
Presenter
m.m.

Kommentarer
Postat av: weronica

http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/2009/09/palsa-pa-dig.html

2009-10-02 @ 14:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0