Drömmar

I natt drömde jag om en kund! Coolingen, som mamma och jag kallar honom (burkman eller pantman, kallar alla andra honom för). Varför i hela fridens namn kan man inte drömma om en snygg, trevlig kund/kille/vem som helst? Varför måste han hoppa in i min dröm? Jag t.o.m. vaknade!
Varje gång han kommer in i butiken så går jag ut på lagret, annars blir jag inte av med honom. Han har berättat hela sitt livs historia för mig bla, bla, bla.... och en dag när jag slutade jobb och skulle gå till min bil så sitter han där på räcket...? I drömmen skulle jag hämta barnen från skolan och då sitter han där bredvid min bil! Jag kör världens omväg hem för att han inte skulle se var vi bor, men ändå så sitter han på muren hemma vid vårt hus! Polisen blir inkopplad och sen vaknade jag!

Kommentarer
Postat av: w

Haha. Han var faktiskt inte inne igår kväll! Har du skärmt iväg honom??? Förresten frågade jag inte dig i förrigår om du inte brukar drömma om kunder?? Jag drömmer iallafall om normala! ;)

2009-09-08 @ 13:19:23
Postat av: M

Jo, det gjorde du! Det är det som är lite lustigt...

2009-09-08 @ 14:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0