Alla Hjärtans Dag

Idag var jag en runda på Nova för att fixa Alla Hjärtans presenter till familjen. Köpte ett smycke på Guldfynd till Alexandra som man fick inpackat i en nalle. Elias är lite svårare, han får två stycken Bakugan och ett mjukisdjur. Thomas ska få en T-shirt med en lättklädd tjej i någon robotdress och ett vitt stenhjärta.

Försökte underhålla W när hon satt på tåget upp till Stockholm, hoppas att jag lyckades! Jag hade skoj, men tyvärr så funkade inte hennes web-kamera.

Nu är vi mätta och belåtna, TACOS!!! Barnens favorit mat, big time! Snart ska Alexandra och jag titta på Let's Dance och grabbarna ska se en film i källaren.

Anna: Gillar du min musik? Jag satt själv som ett frågetecken igår när jag lyssnade på dina låtar och tänkte, "Lyssnar hon på sånt här?"  Ha-ha....

Kommentarer
Postat av: A

Bara så du vet valde jag ut mina mest Madde-vänliga låtar. Tyckte du att de var konstiga ska du få se...

2010-02-14 @ 17:52:03
Postat av: A

Förresten, vad trodde du jag lyssnade på?

Radio musik? HAHAHAHAHA

2010-02-14 @ 17:53:26
Postat av: Madde

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag trodde att du lyssna på, men inte på sånt!! (nu är det mest en låt jag tänker på, och du vet vilken jag menar!)

Fyll på med fler låtar så jag kan få mig ett gott skratt.....

2010-02-15 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0